۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۲

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

سیدی: تیم نوجوانان ایران برای قهرمانی به جام جهانی آمده است

سیدی: تیم نوجوانان ایران برای قهرمانی به جام جهانی آمده است

هافبک - مهاجم تیم فوتبال نوجوانان ایران که از روحیه بسیار بالایی برخوردار است گفت: تیم ایران برای قهرمانی به جام جهانی آمده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از امارات، یوسف سیدی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال نوجوانان ایران ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: ما برای پیروزی مقابل آرژانتین به میدان رفته بودیم. بازیکنان تمام تلاششان را به کار بستند اما نتوانستیم نتیجه بهتری به دست آوریم  و مقابل این تیم مساوی کردیم.

وی افزود: من خیلی ناراحتم که در این بازی یک موقعیت تک به تک را از دست دادم اما انشاءالله در بازیهای آینده بهتر خواهیم بود و نتایج بهتری را کسب می کنیم.

هافبک مهاجم تیم فوتبال نوجوانان ایران در مورد بازی با کانادا اظهار داشت: همه تیم ها که به جام جهانی آمده اند قدرتمند هستند ولی ما هم تیم بسیار خوبی هستیم قطعا در این بازی بیشتر تلاش می کنیم تا با استفاده مناسب از موقعیت‌ها بتوانیم کانادا را شکست داده و بردها خود را از این بازی شروع کنیم. به همین دلیل فقط برای برد به میدان می رویم.

سیدی در پایان در خصوص هدف گذاری ایران در جام جهانی نوجوانان گفت: هدفمان قهرمانی است و فقط برای رسیدن به این عنوان به جام جهانی آمده ایم.

کد خبر 2159029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha